1C: Flux de documente - online

Programa în arendă 1C:Flux de documente

Programa respectivă este elaborată pe o platformă tehnologică nouă "1C:Întreprindere 8.3" si asigură automatizarea întregului ciclu de prelucrare a documentelor oficiale si interne a întreprinderii, cu suportul fluxului de documente atît pe suport electronic, cît si pe suport de hîrtie.



"1C:Flux de documente 8" poate fi efectiv utilizată atît în cadrul organelor de stat si întreprinderilor bugetare, cît si în întreprinderi comerciale mari cu un număr extensiv de utilizatori, precum si în întreprinderi mici.
Programa poate fi usor setată si adaptată sub specificul unei organizatii concrete.

"1C: Flux de documente 8" în complex solutionează problema automatizării evidentei documentelor, interrelatiilor dintre angajati, controlului si analizei disciplinei executive:
  • părstrate centralizată si sigură a documentelor;
  • accesul operativ la documente, tinînd cont de drepturile utilizatorilor;
  • înregistrarea documentelor de iesire si de intrare;
  • vizualizarea si redactarea documentelor;
  • controlul versiunilor documentelor;
  • căutarea textuală a documentelor după continut;
  • lucrul cu documente de orice tip: documente office, text, imagini, fitiere audio si video, documentele sistemelor de proiectare, arhive, aplicatii, etc;
  • lucrul colectiv a utilizatorilor cu posibilitatea coordonării, aprobării si controlului executării documentelor;
  • rutarea documentelor, care poate fi setată pentru fiecare tip de documente separat;
  • controlului si analiza disciplinei executive;
  • încărcarea automată a documentelor de pe posta electronică si de pe scaner;
  • evidenta si controlul timpului de lucru a angajatilor.

Programa suportă lucrul multi-user în reteaua locală sau prin Internet, inclusiv si prin web-browser.



"1C:Flux de documente 8" permite:
  • ordonarea lucrului angajatilor cu documentele, excluderea posibilelor pierderi a versiunilor sau suprapunerea fragmentlor în cazul lucrului concomitent;
  • micsorarea timpului de căutare a informatiei necesare si a timpului sumar de prelucrare colectivă a documentelor;
  • a ridica calitatea materialelor finale (proiecte, documentatie s.a.) prin solutionarea unui număr mare de întrebări litigioase si organizarea lucrului utilizatorilor.






"1C:Flux de documente 8" este disponibil în trei variante (configuratii):
  • 1С:Fluxul de documente CORP
    Pentru întreprinderile cu o structură organizatională complicată si un flux de documente sofisticat. Este ideală pentru întreprinderi mijlocii, mari si holding-uri.
  • 1С:Fluxul de documente pentru institutii de stat (FDIS)
    Penru institutii de stat (municipale) cu o structură organizatională complicată si un flux de documente sofisticat.
  • 1С:Fluxul de documente 8 PROF
    Pentru întreprinderi comerciale mici si mijlocii si institutii bugetare cu o structură simplă organizatională si a fluxului de documente.

La momentrul de fată configuratiile fluxul de documente CORP si fluxul de documente pentru institutii de stat (FDIS) au practic aceleasi set de posibilităti. În acelasi timp fiecare configuratie este adaptată pentru domeniul specific de utilizare, din aceasta se desprind si următoarele deosebiri:
  • Terminologice (în interfată si help) – Fluxul de documente pentru institutii de stat (FIDS) lucrează cu institutii, fluxul de documente – cu organizatii.
  • La completarea initială în fluxul de documente pentru institutii de stat (FIDS) si fluxul de documente CORP se stabilesc setări implicite diferite (de exemplu în fluxul de documente pentru institutii de stat (FIDS) se include "Evidenta adresărilor din partea cetătenilor" s.a.).
  • În fluxul de documente pentru institutii de stat lipsesc instructiunile tipizate.
  • În configuratia Fluxul de documente 8 PROF sunt cu 30% mai putine functii decît în fluxul de documente CORP si fluxul de documente pentru institutii de stat (FIDS).
Informatia detaliată privind lista diferentelor o puteti găsi AICI.

Avantajele utilizarii platformei 1С:Entreprise 8

Evidenta timpului de lucru – lista programelor in arenda

codul de pe sait
a programei 1C
Denumire programei
Delevoper
5.1. 1C:Fluxul de documente 8.3
"Contabilizare"


Pentru detalii de pret este nevoie sa treceti la pagina "Magazin electronic 1C (Vitrina productelor 1C)"

Prezentarea programei 1С:Entreprise 8 pentru Moldova in arenda

Prezentarea programei 1C:Organizatiile de stat si organizatiile de bujet