Comerţului mobil

Reprezentantii de vinzari al serviciului de automatizare, de model "aplicații de business in arenda"permite companiei in cel mai mic timp, pornirea sistemului de informative industrial pentru reprezentatii in vinzari cu investitii financiare in avans minimal. Compania “Contabilizare” este pioner pe piata Moldoveiin furnizarea aplicatiilor de business in arenda, in parteneriat cu compania Microsoft, 1C si Mobi-C, ofera o noua abordare pentru rezolvarea problemelor de automatizare a activitatilor companiilor implicate in livrari angro de produse in locurile personalizate.

Abordarea traditionala de automatizare
Automatizarea reprezentatilor de vinzari
Punerea in aplicare a sistemului de automatizare a vinzatorilor, deseori este process indelungat, dificil si costositor. Cu toate acestea este necesitar pentru companii, in special intreprinderele mici si mijlocii.

Anume acestecompanii necesita de automatizarea calitativa, pentru un efect mai vizibil, dar din diferite motive, nu au posibilitatea sa integreze un soft, ca o consecinta lucreaza in sistemele mai in virsta, mai putin convenabile si profitabile.

Abordarea traditional de punere in aplicare, propune ca, compania cumpara server, plateste pentru configuratie, plateste pentru instalare si sistemului de sprijin pentru desfarurate. Procesul de implimentare poate dura o lunga perioada de timp, in care compania va investi multi bani, dar nu stie cind o sa-I reintoarca.

Chiar daca compania intentioneaza sa creasca treptat, numarul  reprezentantilor de vinzari pentru o perioada mai lunga de timp, apoi abordarea traditional trebuie să cumpere un sisteme mai puternic cu de rezervă pentru mai mulți ani înainte. Și se obligă să investească în fonduri care vor lucra doar peste câțiva ani.

Anterior, o astfel de abordare alternativă la punerea în aplicare nu a fost. Dar astăzi?

Arenda aplicațiilor de business pentru reprezentanți in vânzări
Automatizarea reprezentatilor de vinzari
Reprezentanți de vânzări de automatizare
Noi oferim companiilor sa nu puna in aplicare sistemele, dar sa se conecteze  la un sistem deja gata, de incredere in IT- infrastructura. Toti angajatii companiei cei de birou si agentii comerciali, indifferent de pozitia lor geografica aveti posibilitatea sa lucrati intr-un singur system de la orice calculator, conectat la internet. Sistemul este alcatuit din doua parti principale.

Partea de server a sistemului include un echipament modern, de înaltă performanță instalat în centrul de date comercial. Ca sistemul contabil folosit de "1C Enterprise 8".

Parte mobil funcționează pe calculatoare de buzunar (PDA), agenți de vânzări, cu un program de instalat, cu Mobi și este destinat utilizării de către reprezentanții in vânzări.

Avantajele de închiriere aplicații de business pentru reprezentanții de vânzări sunt evidente:
  • La introducere, Compania nu se concentreze pe partea tehnică, ci pe obiectivele de afaceri și obiectivele care dau într-adevăr un avantaj competitiv.
  • Nu există absolut nici o investiție inițială în infrastructura IT, cum ar fi achiziționarea și hardware-ul server de configurare, software-ul, etc.
  • Scurtarea introducerea de mai multe ori.
  • Abilitatea de a se conecta la un singur birou de baze de date sau de angajați de la oriunde în lume, la nici un cost suplimentar.
  • Nu este nevoie să investii  în crearea unei "rezerve pentru viitor ". Plătiți numai pentru numărul de angajați care lucrează efectiv cu sistemul. Puteți începe activitatea cu un singur membru, creșterea în continuare numărul lor după cum este necesar.
  • Reducere semnificativă a costurilor de service a sistemului. Nu este nevoie sa păstrati personalul IT, sa angajeze într- un upgrade de software și modernizare a echipamentelor.
De ce parte mobile de la cu Mobi-C
Automatizarea reprezentatilor de vinzari
Sistem de sprijin de comerț mobil "Mobi- С" este un pachet software proiectat pentru a automatiza reprezentanților de vânzări implicate în colectarea de comenzi de la magazine PDA (pre - vânzare), vânzarea de bunuri cu roți (van -selling) si merchandising (merchandising). Sistemul a fost dezvoltat în 2007 și are mai multe mii de implementări de succes în companii din Rusia, Ucraina, Moldova, Belarus și alte țări CSI.
"Mobi- С" poate crește în mod semnificativ eficiența de vânzări, pentru a reduce în mod semnificativ costurile de susținere a structurii de agenți de vânzări, în principal pentru a consolida controlul asupra activităților lor, pentru a îmbunătăți acuratețea și viteza de execuție a ordinelor.

Sistem de sprijin de comerț "Mobi - C", sarcini mobile, cum ar fi:
  • Colectarea comenzilor pe un PDA ( pre - vânzare ) - în vederea colectării cererilor, calculul automat (planul de vânzări), controlul reziduurilor, utilizarea unor rute, să obțină informații despre client (solduri datoriei, preturi, reduceri), matrice de mărfuri, controlul agenților de vânzări;
  • Comerțul cu roți ( Van - vânzare) - vânzare "la bord", de imprimare a documentelor, verificarea soldurilor contabile camper de tranzacții în numerar;
  • Colectarea de informații de marketing si merchandising - colectarea de informații cu privire la solduri și bunuri straturi de la momentul aplicării, foto- raport chestionar;
  • Comunicare - a datelor din sistemul contabil (GPRS, WiFi, Bluetooth, ActiveSync), lipsa de un server intermediar pentru schimbul de date;
  • GPS (sistem de navigație prin satelit) - se Coordonatele GPS pe coordonatele client agent de traseu, de protecție de la care se încadrează adormit și PDA-uri de lucru de recuperare după închiderea forțată;
  • Document de imprimare - imprimare PDA TORG12, factura, FFP, o confirmare de primire, etc , imprima documente utilizând interfețe Bluetooth și infraroșu
  • Alte caracteristici - de lucru cu mai multe baze de date în PDA în cazul contabilității în mai multe programe. Numărul de baze de date în vânzarea nelimitat PDA a unui număr nelimitat de persoane juridice, actualizări automate pentru PDA-ul, accesul limitat la setările care susțin scanner de coduri de bare.
Ce urmeaza
Contactati-ne, și managerii noștri vă va sfătui în mai multe detalii despre posibilitățile de utilizare a aplicațiilor de afaceri de închiriere în organizația dumneavoastră.
Și poate că mâine, primul agent de vânzări a companiei dvs. va lucra cu sistemul pentru a sprijini comerțul mobil.