Suport tehnic 1C
Suportul tehnic de baza include:
(in pretul arendei programelor)- Backup bazelor de date de informatii a programelor si pastrarea lor, aparte pentru fiecare programa cu baze de date.
Clientul poate regla cantitatea și "profunzimea" de copii de arhivă pe baza tarifului selectat. - Actualizați software: sisteme de operare, de gestionare a bazelor de date și server de aplicații 1C.
- Furnizarea de actualizări pentru programele de configurații produse de firma "1C" sau a altor dezvoltatori utilizati.
Aici a fost folosit de configurații de actualizare client și bazele de date pentru "1C: Enterprise" nu este inclus în suportul tehnic de bază, și pot fi efectuate în mod independent de către client sau comandate separat. - De protecție a sistemului de operare, bazele de date și programele anti - virus.
- Echipamente de monitorizare (CPU, RAM, HDD), utilizat de un program , cu excepția pentru utilizatorii de computere, și monitorizare a comunicațiilor (HTTPS, FTP și alte protocoale), centrul de date la Internet, notificarea clientului de alerte și incidente.
- Diagnosticarea eșecuri când 1C program de servere pentru centre de date, precum și eliminarea de software și hardware eșecuri în program.
- Prin forum de consultare.. Consultările sunt furnizate prin intermediul "Forum", pe site-ul de către utilizatori organiza cererile lor prin mijloace electronice.
Răspunsuri la întrebări poate oferi specialiști Clouds.md, precum și alte persoane înregistrate pe site-ul. Angajații au Clouds.md consultatie de la 9:30 la 18:00 în zilele de lucru cu privire la calendarul pentru Republica Moldova.
Cum de a cere sfaturi:
- Întrebarea trebuie să fie scurtă și precisă.
- Descrierea problemei trebuie să înceapă cu un obiect special (numele de forma, documente, director, etc).
- Ar trebui să descrie secvența de acțiuni atunci când se lucrează în programul provoacă problema.
- Ar trebui să fie descrise în rezultatul și explicația de modul în care aceasta este diferită de la idealul.
- Toate mesajele de program care apar pe ecran trebuie să fie specificate literalmente. De dorit să copiați și să plaseze mesaj text (screenshot sau o imagine a ecranului computerului cu text integral)>
- Specialiști pentru a / Clouds.md putea compara datele în fiecare aspect nou trebuie să specificați ID-ul de client (cont în contul dvs.).
Nu sunt garantate de răspunsuri Clouds.md la următoarele întrebări de 1C:
- Configurare si administrare (și alte funcții numite de 1C : Configurator).
- În cazul în care utilizatorul situație modelat specialist Clouds.md în programul funcționează cum era de așteptat și utilizatorul îndeplinește în mod corespunzător.
- Reconcilierea datelor în cazul în care utilizatorul nu este de acord nici rezultatele așteptate cu datele obținute de fapt. Se pare consultare numai pe algoritmul programului.
- Consultări privind programele de lucru în cazul în care au fost finalizate configurații lor.
- Aspecte care necesită ramură specială, legal, audit și alte aspecte metodologice de utilizare a cunoștințelor cu privire la programele de diferite situații
- Consultări care necesită acces la baza de date client (acest lucru este informații confidențiale).