Suport tehnic 1C

Suportul tehnic de baza include:

(in pretul arendei programelor)
  1. Backup bazelor de date de informatii a programelor si pastrarea lor, aparte pentru fiecare programa cu baze de date.
    Clientul poate regla cantitatea și "profunzimea" de copii de arhivă pe baza tarifului selectat.
  2. Actualizați software: sisteme de operare, de gestionare a bazelor de date și server de aplicații 1C.
  3. Furnizarea de actualizări pentru programele de configurații produse de firma "1C" sau a altor dezvoltatori utilizati.
    Aici a fost folosit de configurații de actualizare client și bazele de date pentru "1C: Enterprise" nu este inclus în suportul tehnic de bază, și pot fi efectuate în mod independent de către client sau comandate separat.
  4. De protecție a sistemului de operare, bazele de date și programele anti - virus.
  5. Echipamente de monitorizare (CPU, RAM, HDD), utilizat de un program , cu excepția pentru utilizatorii de computere, și monitorizare a comunicațiilor (HTTPS, FTP și alte protocoale), centrul de date la Internet, notificarea clientului de alerte și incidente.
  6. Diagnosticarea eșecuri când 1C program de servere pentru centre de date, precum și eliminarea de software și hardware eșecuri în program.
  7. Prin forum de consultare.. Consultările sunt furnizate prin intermediul "Forum", pe site-ul de către utilizatori organiza cererile lor prin mijloace electronice.
    Răspunsuri la întrebări poate oferi specialiști Clouds.md, precum și alte persoane înregistrate pe site-ul. Angajații au Clouds.md consultatie de la 9:30 la 18:00 în zilele de lucru cu privire la calendarul pentru Republica Moldova.

Cum de a cere sfaturi:

  • Întrebarea trebuie să fie scurtă și precisă.
  • Descrierea problemei trebuie să înceapă cu un obiect special (numele de forma, documente, director, etc).
  • Ar trebui să descrie secvența de acțiuni atunci când se lucrează în programul provoacă problema.
  • Ar trebui să fie descrise în rezultatul și explicația de modul în care aceasta este diferită de la idealul.
  • Toate mesajele de program care apar pe ecran trebuie să fie specificate literalmente. De dorit să copiați și să plaseze mesaj text (screenshot sau o imagine a ecranului computerului cu text integral)>
  • Specialiști pentru a / Clouds.md putea compara datele în fiecare aspect nou trebuie să specificați ID-ul de client (cont în contul dvs.).

Nu sunt garantate de răspunsuri Clouds.md la următoarele întrebări de 1C:

  • Configurare si administrare (și alte funcții numite de 1C : Configurator).
  • În cazul în care utilizatorul situație modelat specialist Clouds.md în programul funcționează cum era de așteptat și utilizatorul îndeplinește în mod corespunzător.
  • Reconcilierea datelor în cazul în care utilizatorul nu este de acord nici rezultatele așteptate cu datele obținute de fapt. Se pare consultare numai pe algoritmul programului.
  • Consultări privind programele de lucru în cazul în care au fost finalizate configurații lor.
  • Aspecte care necesită ramură specială, legal, audit și alte aspecte metodologice de utilizare a cunoștințelor cu privire la programele de diferite situații
  • Consultări care necesită acces la baza de date client (acest lucru este informații confidențiale).