Conexiune prin «Remote Desktop» (RDP)

Comandă rapidă pentru a lansa 1C: Enterprise prin client «Remote Desktop» primiti după înregistrarea profilul Dvs. și achitarea pentru utilizarea software-ului.
În ceea ce pentru demo-uri, eticheta trimise utilizatorului după înregistrarea sa ca un client de testare.

Instrucțiuni de conectare:
1) Porniți comanda rapidă conexiune la distanță, introduceți numele de utilizator și parola pentru contul Dvs. personal.
2) Apoi, când executați 1C: Enterprise, selectați baza de informații pe care lucrați (în cazul în care sunt mai mult de unul).
3) Introduceți numele de utilizator al bazei de date și parola acestuia (dacă este instalat).
Dacă nu aveți această etichetă, contactați firma care administrează baza de informații.

Pentru a utiliza resursele de pe computer (imprimante, hard disk-uri, USB-media), efectuați următoarele:
A) În Conectare la Remote Desktop, selectați fila «Resurse Locale».
B) Setați flag «Printers» și faceți clic pe «More».



C) Selectați aceste unități sau-drive-uri USB pe care doriți să le utilizați atunci când se lucrează prin «Conectarea la Desktop la distanță».



Notă: Pentru a utiliza o imprimantă locală, asigurați-vă că ați instalat Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 sau mai mare. Îl puteți descărca de pe site-ul oficial Microsoft.

Dacă știți conexiunea de la distanță, puteți personaliza eticheta «Conectează-te la Remote Desktop»
1) Porniți «Desktop Remote» («Start» -> «Toate programele» -> «Accessories» -> «Conectarea la Remote Desktop»). Sau executați fișierul direct mstsc.exe («Start» -> «Run…» și linia «Open:» intra mstsc.exe).
2) Apoi, introduceți setările de conectare celebre.
3) Apoi, efectuați aceleași manipulari, care într- un 1C configurare normală: Enterprise de la mașina locală.